lørdag, januar 12, 2008

Min siste LO som DT for scrapshop

Så har jeg gjort det - levert mitt aller siste bidrag til scrapshop sitt DT. Jeg har vært med på laget der nå siden butikken startet - og levert hver eneste utfordring.
Det var absolutt ingen lett avgjørelse, men nå som det er gjort, kjenner jeg at det er det rette.
Jeg vil prioritere andre ting - og når jeg skal scrappe, ja så har jeg lyst å scrappe hva jeg vil og når jeg vil!!!
Her en altså min siste LO - prima papirer, hambly og bokstaver fra American Crafts. Ellers har vi det stort sett bra. Gubben er rimelig ubrukelig for tiden da - "går" rundt med prolaps i ryggen og kan ikkje gjøre noe som helst.
Jeg driver å pusser opp litt. Kjøkkenet og kjøkken møblene er fardig malt. Mangler en plate over komfyren og nytt gulv. Har lokka pappa til å komme å hjelpe meg med gulvet - ser ikke for meg at jeg skal legge laminat på så skjeivt gulv alene.

5 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott og spennende LO.:D

Maya sa...

Kul LO....du vet iallefall å fåmed masse detaljer :-)

Wenche sa...

Nydelig LO Mona. Vi savner deg allerede på DT. Du var en god "sjef" å ha på laget.

Har forresten en utfordring til deg i bloggen min.

Annette sa...

Du er herved utfordret (igjen... ser jeg ;-))

Annette sa...

Hihihi.... Jammen påp tide du oppdaterer bloggen din!
Derfor er du NOK EN GANG tagget! ;-)
(Jeg vet jo hvor glad du er i nettopp det!)