torsdag, november 15, 2007

Snart skolejente!!!!

I dag har vi altså vært på besøk på skolen for første gang... Har jo alltid hørt at folk sier at tiden går fort.. og nå skjønner jeg det. Men jeg syns nå kansje det er litt tidlig da. Maia er jo fortsatt 4 år. Jaja, uansett fint at de får besøke skolen og forberede seg litt denne vinteren. Maias Tante Åshild var læreren som møtte dem - så da tødde hun opp og var ikke redd lenger. Ikke fritt for at hun har gruet seg litt til i dag.
Ser ut til at de blir 10 stk i klassen de første 3 årene. Det er i grunnen en ganske stor klasse til å være her på bygda.
For min del gikk spenningen ut på om jeg var den eneste med kamera på slep... heldigvis var det mange andre som hadde det med seg. Jeg syns fortsatt det er veldig pinlig å ta bilder i sånne sammenhenger når jeg er den eneste som gjør det.
Jeg har scrappet også!!!
Er pir full av inspirasjon etter helgen. 100 ting jeg har lyst å gjøre. Har tilbragt hver kveld på scrapperommet. Måtte først få unnagjort en DT utfordring som skulle inn i dag. Dem finner du HER
Neste prosjekt er faktisk å lage ATC kort. Torhild utfordret "reiseselskapet" i helgen til å lage 5 ATC med ting vi fant på flyplassen på vei hjem. Så skal vi bytte, og lage hver vår LO med et bilde fra turen.
Den øverste Loe
n her laget jeg på Tønsberg treffet. 9x9 og skal i albumet som oldemor skal få.
Den nederste begynte jeg på før helgen, men har ikke fått gjort den ferdig før i dag.
Begge LO ene er laget med ark fra K&CO - jeg er helt forelska i de arkene nå for tiden.



1 kommentar:

Annette sa...

Den nederste LOen var jo bare helt nyyyydelig!!!

Tenk at du har en skolejente til sommeren! Helt utrolig hvordan tiden flyr! Høres jo kjempeflott ut med kun ti unger i klassene i forhold til oppfølging av de enkelte elevene.

Lykke til med den lille, store jenta de!