søndag, november 04, 2007

heia!

For å starte med en klisje... harlighet som dagene flyr!!!!
Forige helg var jeg på tur til Litauen med 25 stk i fra jobb. Mange flotte intrykk å fordøye. At jeg skulle komme til å sitte helt rolig og fasinert å se på "svanesjøen" er det vel få av mine venner som vil tro. Det var rett og slett fantastisk!! Rimelig karslige var vi jo når vi kom ut av operaen og det sto DEN digre limosinen (med masse Champagne) og ventet på oss.
Spa og shopping var ogs HERLIG. Vilnius kan absolutt anbefales.
Pga SAS og ustabile fly ble vi forsinket på veien hjem. Fikk til og med et par timer med sopping i København! Helt greit, men når man kommer hjem midt på natta, er det ikke videre kjekt å gå på jobb morgene etter. Stakkar elever... de fleste lærerene gikk rundt som zoombier.
Tok et par dager å ta seg inn igjen etter turen...
Noe scrapping har det ikke blitt.... alltid mye som må tas igjen når man har vært på tur..
Og nå.. ja nå er det neste tur som det må tenkes på. Reiser jo ikke før på torsdag, men vet at jeg får en hekstisk uke, så ja jeg har begynt å pakke. Viste du har MIMI kofferten veier 4,4 kg!!!
Huff... hvordan i all verden skal jeg klare å holde meg under 15 kg.
Uansett gleder meg veldig til treffet i Tønsberg - skal bli kjekt å treffe flere av disse damene jeg har sett på nett, men aldri møtt live.
Legger med en LO laget til sist månedscrappen hos scrapshop.no og en LO laget til DT

1 kommentar:

Aquarell sa...

Kjempeflotte LO'er.
Skikkelig koselige og fargerike.:D