tirsdag, november 13, 2007

2 plass i NM scrapbooking!!!!!!

Hollala for en helg!!!
Fredag ... i storm var vi 5 scrapshop damer, eller jenter om man vil som sjekka inn på flyet til Sandefjord. NM treff i Tønsberg. Anne Bodil hadde gubben med - så de kom etter i bobil. Wibeke og Camilla hadde vi avtalt å møte på treffet.

Noen scravlet mens andre scrappet til langt på natt. Kun avbrutt av kjekke kurser,shopping og mat.

For første gang fikk vi også se finale bidragene - fytti fabian... for et nivå.... Der og da ble jeg overbevist om at jeg ikke hadde så mye som en ørliten mulighet til å stikke hjem med seieren.

Lørdags kveld skulle vi få resultatene. Under selve annonseringen av vinnerene ble alle de 20 finalistene i kort og scrapping ropt frem. Der sto vi da... DRIT nervøse og spente. Fyttifabian det er ikke noe kjekt å stå sånt til utstilling mens 100 andre står og studerer deg altså. Det eneste jeg tenkte på var hvorfor i all verden jeg ikke hadde tissa før det hele begynte...

3 premie i kort ble annonsert : Kirsten Aune... hoi, og hun fellte en tåre.. HERREGUD.. jeg måtte se opp i taket og telle lyspærer for å ikke la meg rive med.

3 premie i scrapbooking: Kine Saatvedt .... hun var ikke der, men mamma Anne stillte stolt opp og tok i mot klemmer.

2 premie i kort: Anne S. Hagen.. hoi, så ble det enda en premie på mamma Anne.

2 premie i scrapbooking: De snakket ett eller annet om at Tim Holtz likte cracled pictures.. hum hadde ikke jeg det med?? Mona Helgeland... HÆ..dobbelt hæ!!. DÆVEN... nå må jeg tisse...
Rimelig uvirkelig... og rart. Dette hadde jeg aldri trodd.
Jeg fikk stille meg opp og smugtitte på det digre gavebordet som var mitt, mens de annongserte de to som virkelig fortjente å vinne.
Anita Hagen i kort og Ingvild Bolme i scrapbooking.

Må bare si at jeg er så utrolig fornøyd med den plasseringen jeg fikk... er sikkert minst like stolt som de som vant.

Fortsatt litt sliten etter en lang helg, men guri så kjekt vi hadde det.

Må legge til at jeg syns at de i NM komiteen gjorde en fabelaktig god jobb. Jeg har i løpet av hele arrangemanget vært litt sån der småirritert på dem når de ikke har lagt ut info og ting inne frister.. og savnet en del informasjon etter hvert. Men når jeg så den jobben de gjorde i helgen. Hvor profft de taklet og fikset alt. Og det med et smil hele tiden - ja jeg trekker all min "små surmuling" tilbake og sier at de har gjort en KANON jobb!!!

Ja og her kommer litt bilder - Lånt av Annette / Netti

Netti og Elisabeth var på jakt etter en scrappekjendis.. men endte opp med bilder av seg selv... hihih, det er TrineBlix /Hønemor som ler av dem i bakgrunnen.
Scrapshop hadde ikke mindre en 3 finalister!!!!! Her sitter vi spente 10 minutter før vinneren skal kåres. Torhild Fornes endte på en delt 5 plass i kort. Anne Bodil Gursli fikk 6 plass i scrapbooking. Dæven syns vi kan være godt fornøyde altså!!Litt av gavebordet.. verdien skulle være 5500 kr.
Vinnerene med kronene sine på. Anita(tv) og Ingvild

Resten av gjengen... fv. Anne Bodil, meg, Torhild, Elisabeth OJ, Elisabeth/sjefen sjøl og Camilla

Gavebordet var flott... men noe av det kjekkeste jeg fikk var faktisk kommentarene som dommerene hadde gitt.

Emily Falconbridge: The use of texture is amazing - your layouts have such a rich, warm feel to them like a cozy quilt - I love them!

Tim Holtz: Fantastic! Cracled photos and all. Loved, loved, loved your work, the textures, the designs.

Bente Foyn: Flotte LO'er med bruk av morsomme teknikker. Likte spesiellt godt farger og komposisjon på LO nr 3

Gudrun Loennecken: Mange fine detaljer. God bredde på teknikker, fin fargekombinasjon og design.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så utrolig mye! Gleder meg til NM-utgaven av Ett Trykk kommer så vi kan se bidragene :D

Catrine sa...

Gratulerer så mye Mona!!!
Jeg gleder meg masse til å se LO'ene du har laget!
Ha en flott tirsdag! :D

Lene S sa...

Gratulerer så mye med en superflott 2. plass! Du er så dyktig!

:o)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hurra hurra det er så fortjent Mona fordi du er så utrolig dyktig!!

C-:

Åshild sa...

Hei Mona! Dumpet tilfeldigvis over bloggen din, og må bare legge igjen en gratulasjon! Bidragene dine var utrolig flotte! Hyggelig å hilse på deg også :)

Åshild