tirsdag, august 07, 2007

Noen DT LO er

Hadde store planer om å scrappe mye nå i sommer. I steden har det blitt mye hest og fint lite scrapping. Kansje det har litt med bildene å gjøre. pga været er det ikke blitt knipset så mye som ellers. Dessuten har jeg gått og ventet, og ventet på at det snart skulle komme noen nye ark - er dritlei de gamle. Her i uken dumpa det nytt BG og MME i posten - hollala - det hjalp ja. Klør i fingrene etter å begynne å bruke dem.
I morgen reiser jeg til Stavanger. Scrapshop har flyttet til nye utrolig lekkre og store lokaler i Sola sentrum. Har bare fått sett bilder, men det ser veldig lovende ut. Har invitert meg selv - og alle andre som vil til scrappetreff i den nye butikken hele torsdag!!! ååå, det blir kos!!!

Nedenfor er to nye LO er.

4 kommentarer:

Catrine sa...

Så lekre LO'er!
Du får alltid med så mange detaljer på layoutene dine - og så er du flink til å bruke mange bilder! :)

Lene sa...

Kjempefine LO'er!
Spesielt den siste var så romantisk og flott. Jeg får litt sånn følelse av gamledager når jeg ser på den.

Kos deg på scrappetreff - det høres veldig gøy ut :)
Jeg gleder meg til å sjekke ut de nye butikklokalene neste gang jeg er i Stavanger!

Annette sa...

Se i bloggen min: 15.08.2007 :-)

Anne sa...

Hoaww for noen lekre lo'er du har laget Mona...jeg er meget imponert. Du bruker utrolig mye stasj og papir.....og alikevel blir det ikke rotete....ikke alltid iallefall :-)

Flotte bilder av ei flott jente :-)