mandag, august 27, 2007

Finalist i NM!!!

Skulle bare en kjapp tur innom PC en før leggetid i går kveld. Og der lå det jammen meg mail i fra NM kommiteen i kort og scrapbooking. Jeg er en av 10 finalister i scrapping!!!
Jeg ble aldeles helt målløs, hadde ikke hatt forhåpninger om å gå videre en gang.. var langt i fra fornøyd med bidragene jeg leverte - sendte dem egenligt bare inn sånt "for å delta"
Skal inrømme at det ikke var så lett å få sove i går kveld ja - hodet surra og tenkte på de nye oppgavene.. tidspress... hoi...må nok tygge på den oppgaven ja.

Vel her er bidragene jeg sendte inn:



3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så masse med finaleplass :D Flotte bidrag - likte spesielt godt det øverste jeg, nydelig med den skoen på ;)

Surfine sa...

Gratulerer så mye Mona!!! Det er vel fortjent! du scrapper fantastiske ting, likte godt begge LOene dine, og den med sko på var virkelig kreativ og flott! Lykke til med finale scrapping

Catrine sa...

Gratulerer så mye med finaleplassen Mona! Flotte LO'er! Jeg likte særlig den enkle - så kreativt med skoen! :o)