mandag, juli 23, 2007

Tørke litt støv her inne....

Hoi, oi, på tide med en liten oppfriskning her ja..
Trodde denne ferien skulle bli rolig og avslappene med masse tid på scrapperommet. Så feil kan man ta. Forige uke var jeg med Elisabeth oh Mikal til Tysklan og hentet hjem en ny hingst. Veldig kjekt å reise på sånne turer, bare jeg hadde sluppet den hersens båten.. Oppvokst på en holme, og så blir jeg grønn av sjøsyke. På hjemturen var jeg elendig.. to timer før vi var fremme i Haugesund ringte de meg fra barnevernet. Om vi kunne ta i mot en 11 årig gutt i 14 dager. Om jeg kunne hente han om 5 timer...
Hoi, joda så nå er vi 4 i familien en stund. Kjekt og slitsomt.
På onsdag tar Magnar ungene med set på fjelltur i et par dager. DA skal jeg bure meg inne på scrapperommet, og døtte innpå taxfree snadder.
Litt har jeg nå fått gjort alikevel da.. Var på IKEA og fant et stilig stoff. Klippet disse grønne og rosa figurene ut der i fra. En enkel LO til meg å være. Men hadde i grunnen ikke så mye jeg ville formidle med disse bildene, ville bare ha dem med i BOM albumet mitt. Jeg var faktisk klin edru når Lene tok de bildene av meg :)

1 kommentar:

Annette sa...

hahahaha.... De er så utrolig bra de bildene av deg! *lol*
Ikke helt typisk Mona-LO, men jeg likte den veldig godt ;-)

Gratulerer så mye med hesten som halve Europa var på jakt etter! :-D

Håper du får noen kose-dager på scrapperommet *ser for meg Mona med kaffi-koppen og røyken*