torsdag, desember 06, 2007

En støvel:)

Denne støvelen dektorerte jeg som en del av den siste utfordringen til scrapshop DT
Oki, så hvorfor en gummi støvel?
Jeg jobber på en videregående skole - naturbruk. Denne støvelen kom i posten som reklame for støvlemerket. Det morsomme med det hele var jo at det bare kom EN støvel - ja så da var det i hvertfall ingen som kunne bruke den. (heldigvis) Siden har støvelen stått på kontoret - temelig synlig og samlet støv.
I desember har vi nissevenner - og gjør nissestreker med hverandre. Alle har fått utdelt hver sin hemmelige venn, men jeg syns dette er så morsomt at jeg muligens nisser for litt flere en denne ene vennen.. tihi..
Vips, så hoppet støvelen oppi vesken min. og vips så var den hjemme hos meg, nymalt og julepyntet.
Planen er å ta den med tilbake på jobb - og fylle den med vann og en bukett med kristorn.


3 kommentarer:

Berit sa...

Så stilig støvel!!!!
Og hvorfor ikke! Den tåler iallfall vann ;)

Moro med noe helt annet - som ingen har fra før!

Ha en fin dag!

Kristin Langnes sa...

Dette var jammen meg både kreativt og stilig!

~Lise sa...

Festlig Mona :D Du er et oppkomme av ideer du.

Kan tenke meg at du gjør deg godt som nisse som nisser nissestreker også ;)

~Lise